середу, 19 червня 2019 р.

Спорт-калейдоскоп «Бережи здоров'я змалку»



Кожного дня Охтирська центральна міська бібліотека зустрічає учнів початкових класів – учасників пришкільних оздоровчих таборів охтирських шкіл. Бібліотекарі урізноманітнюють свої заходи, щоб маленькі користувачі бібліотеки залишалися задоволеними та мали гарні спогади про відвідини книгозбірні.
Цього разу діти стали учасниками цікавого спорт-калейдоскопу «Бережи здоров'я змалку». Розпочали свій шлях діти з веселої  фізкультхвилинки, залюбки взяли участь у вікторині про здоровий спосіб життя. Далі помандрували у цікаву пригоду і познайомилися з героями, які своєю поведінкою нагадали малечі про те, як треба правильно харчуватися, берегти своє здоров’я, загартовуватися. Це дівчинка Влада з зайвою вагою та Карлсон, який багато їсть солодкого варення, саме вони своїми поганим ставленням до свого здоров’я звернули увагу маленьких користувачів. А від небезпеки усіх присутніх врятував лікар Айболить. Знання дітей про догляд за власним  здоров’ям , які вони демонстрували під час ігор, допомогли їм стати жителями країни Здоров’я та отримати  гарний настрій. 













































Немає коментарів:

Дописати коментар