середа, 22 березня 2023 р.

Клуб «Моя сім’я – моя фортеця»

Клуб «Моя сім’я – моя фортеця» зібрав дорослих та дітей, щоб змістовно провести дозвілля у бібліотеці.

Учасники об’єдналися у дві команди - «ЗСУ Котики» та «»Калина», щоб взяти участь в інтелектуально – розважальній  грі «У сімейному колі».

На учасників чекали різноманітні завдання, вході яких вони долали випробування разом – віршували,  співали українські пісні, танцювали, відгадували загадки, зіставляли аргументи та факти тощо.

За кількістю набраних балів у семи конкурсах перемогла команда «ЗСУ Котики», однак, насправді не було переможених та переможців, адже всі учасники заходу отримали спільний позитивний життєвий досвід.

Захід відбувся в рамках проєкту «Фабрика добра та відпочинку», який реалізується за підтримки Товариства Червоного Хреста України, програми BRAVO.

























Немає коментарів:

Дописати коментар