четвер, 11 травня 2023 р.

Краєзнавча гра «Охтирка – рідне місто моє»

 


Клуб «Моя сім’я – моя фортеця» зібрав дорослих та дітей на краєзнавчу гру «Охтирка – рідне місто моє».

Цього дня протягом кількох годин поспіль бібліотечна зала була наповнена щирим змістовним спілкуванням, протягом якої всі учасники вчергове переконались, яка дивовижна Охтирка – місто бойової слави, місто хоробрих талановитих, амбіційних, освічених, заможних людей.

Бібліотекарі Віра Гнітій та Людмила Абаровська здійснили коротенький історичний екскурс – від заснування Охтирки до сьогодення.

Для присутніх була представлена виставка «Охтирщина – благословенний край», на якій представили літературу з історії рідного краю, а також про визначних особистостей Охтирщини, переважно, письменників.

Бібліотекарі  запропонували учасникам заходу, дивлячись на фото, відгадати, чи є нині продемонстрована будівля, її місце розташування та її призначення.

Це були архівні фото з приватних колекцій. Із продемонстрованих будівель, більшості вже немає, залишились лише певні обриси, за якими можна ідентифікувати місце розташування. Але учасники заходу ще раз переконалися, що Охтирка – високорозвинене місто в усі часи.

Діти та дорослі поринули у пізнання життя та творчості своїх земляків, та бездоганно виконали завдання. Лунали твори Я. Щоголева, П. Грабовського, К. Квітчастої, О. Галкіна, Б. Антоненка-Давидовича, Ю. Дудченка, В. Косарєва, Т. Акименко та багатьох інших письменників, життя яких пов’язане з Охтиркою та Охтирщиною.

Охтирка є колискою багатьох визначних особистостей – видатних та маловідомих. Учасникам було запропоновано впізнати, хто зображений на продемонстрованих портретах, а також підібрати відповідну біографічну довідку та зачитати фрагмент творчості.

Наприкінці заходу насолодилися відеокліпом Олександра Кварти «Я люблю тебе місто моє».

Захід відбувся в рамках проєкту «Фабрика добра та відпочинку», який реалізується за підтримки Товариства Червоного Хреста України програми BRAVO.















Немає коментарів:

Дописати коментар