четвер, 9 лютого 2023 р.

Мій рідний край, тобою я пишаюсь!

Мій рідний край, тобою я пишаюсь!

Твій рідний край – твоя домівка,

Твоя опора та любов.

І як в житті б не було гірко,

А рідний край зустріне радо знов.

Не забувай своєї Батьківщини,

Землі, де ти побачив вперше світ,

Бо це найбільший скарб людини –

Твій рідний край, твій вічний оберіг!

                                         (А. Юрченко)

 

9 лютого працівники Охтирської публічної бібліотеки завітали до Міського територіального центру соціального обслуговування та провели краєзнавчу мандрівку «Мій рідний край, тобою я пишаюсь!».

Під час зустрічі присутні переглянули презентацію «Мій рідний край, тобою я пишаюсь!», дізналися цікаві факти про Сумщину, познайомилися з видатними історичними особистостями, відвідали оригінальні та дивовижні куточками області.

Наша Батьківщина – Україна – одна з найбільших європейських країн. Частиною великої країни є мальовнича, квітуча, чарівна Сумщина.

Сумщина – область, за своєю історією, значенням подій, які тут відбувалися, міцно стоїть у серцевині нашого народу. Що не населений пункт – то нагадування про величні, знакові та трагічні події в нашій минувшині.

Сумщина – край з багатовіковою історією, мальовничою природою, чарівною піснею, мудрими та талановитими людьми.







Немає коментарів:

Дописати коментар