вівторок, 13 лютого 2024 р.

Краєзнавчий геокешинг «Мій рідний край, моя Сумщина!»

13 лютого бібліотекарі Охтирської публічної бібліотеки завітали до відвідувачів КУ «Охтирського міського центру надання соціальних послуг» та провели краєзнавчий геокешинг «Мій рідний край, моя Сумщина!».

Історія заселення території Сумської області почалась близько 15 тисяч років тому. Сумщина стала домом для слов’янського плем’я сіверян, яке потім було частиною могутнього державного утворення – Київська Русь. В 2024 році наша область відзначає 85 років з дня утворення.

Бібліотекарі познайомили з цікавими місцинами нашої маленької частинки великої країни. Віртуально відвідали альтанку та фонтани в Сумах; Вознесенську церкву та урочище Образ і палац Миклашевського в селі Великий Бобрик; Михайлівську церкву і пам’ятник Пантелеймону Кулішу в селі Вороніж; цикорну столицю України – село Залізняк, а також познайомилися з Паліцинськими дубом і сосною, яким по понад 300 років і дивною пам’яткою природи – Журавлиним озером; родзинкою села Кияниці садибою І. Харитоненка та ще багатьма іншими цікавинками. Також присутні ознайомились про рідний край Сумщини переглянувши книжкову викладку «Мій рідний край».

Під час бібліографічного огляду «Окраса України Сумщина чарівна» присутні ознайомилися з літературою, яка представлена в фонді бібліотеки та розповідає про Сумщину – край давній і легендарний, край воїн і трудівник, історія якого тісно пов'язана з історією всіх тих держав, до складу яких він входив.

Зустріч виявилась досить цікавою та пізнавальною.










Немає коментарів:

Дописати коментар